הספרייה הדיגיטלית
שיווק
שיווק: ערך, אסטרטגיות וגורמים להצלחה השיווק, כמונח עסקי ותחום מחקרי, הפך למרכיב מרכזי באסטרטגיות עסקיות וארגוניות. בימי ההתפשטות הטכנולוגית והתחרותית הגברתה, היכולת ליצור קשרים, ליצור מותג, להתמודד עם המשתמשים ולהשפיע על השוק הפכה לחשובה יותר מאי פעם. ערך השיווק:בהגדרה פשוטה, השיווק הוא תהליך שבו ארגון מתמקד ביצירת ערך ללקוחותיו
גוגל
מאז שהוקמה בשנת 1998, חברת גוגל הפכה לשחקן מרכזי בתחום הטכנולוגיה והאינטרנט, ושינתה את הפנייתנו למידע, חיפוש וחדשנות. גוגל הוקמה על ידי לארי פייג' וסרגיי ברין כמנוע חיפוש, ולאורך השנים התפתחה לחברה עם מגוון רחב של מוצרים ושירותים, כולל מערכת ההפעלה אנדרואיד, גוגל מפות, גוגל דרייב, גוגל פליי ועוד.
יחסי ציבור (יח"צ)
בעידן הדיגיטלי המודרני, בו מידע ותקשורת זורמים במהירות מדהימה, תחום יחסי הציבור משתנה ומתרחב בצורה משמעותית. יחסי הציבור הופכים לשוק דעות דינאמי, שבו המותגים, הארגונים והאנשים עומדים למעבר לאתגרי יציבה, תדמית ושיווי משקל. כיום, ניהול תמונה ארגונית ואישית הוא גורם מרכזי להצלחתם ולהקרבתם לקהל הרחב. בניית תמונת יחסים טובה משמעה
אינסטגרם
אינסטגרם: העולם הוויזואלי באגף הפלטפורמות החברתיות בעידן המודרני, שבו התקשורת הוויזואלית חולפת דרך תהליכי השיפור המתמדת של הטכנולוגיה, אינסטגרם עמדה בראש פלטפורמות התקשורת החברתיות. המדיה החברתית המובילה עם מעל מיליארד משתמשים ברחבי העולם, תופסת את תחומי השיווק, ההתרשמות האישית והיצירה היצירתית. בימי ראשיה התפקד אינסטגרם כפלטפורמה לשיתוף תמונות, שמהן
פייסבוק
פייסבוק: חברת הרשת החברתית הגדולה בעולם מאז הקמתה בשנת 2004 על ידי מרק צוקרברג ודרום מוסקוביץ', חברת פייסבוק הפכה לחלק בלתי נפרד מהתרבות הפופולרית והתקשורת המודרנית. היא פועלת כפלטפורמת תקשורת חברתית עולמית, אשר מציעה למשתמשיה אפשרויות מגוונות לשיתוף, תחבורה דיגיטלית, יצירת קשרים חברתיים ואפשרויות שונות ליצירת תוכן יצירתי. מרכיבי